23948sdkhjf

Fire udbytterige medlemsdage hos Gs1 Denmark

| Medlemsnyhed | Indrykket af GS1 Denmark

Over hele landet tastes hver dag stamdata ind i GS1Trade Sync for de varer, som forbrugere lægger i indkøbskurven, helt uden at kende til det store arbejde, der ligger i at sikre produktinformationer er korrekte.

Gennem medlemsdage rundt i landet vil GS1 klæde sine medlemmer bedst muligt på til opgaven.

Ud til medlemmerne
I den sidste uges tid har GS1 afholdt medlemsdage i Ålborg, Århus og Odense. Tidligere på året var det Glostrup, der fik besøg. Men hvorfor det?

”Vi holder medlemsdage, fordi det er vores ansvar at opsøge vores medlemmer og orientere dem og samtidig samle feedback til, hvordan vi kan hjælpe dem bedre. Hver dag taler vi med medlemmer i vores Servicecenter, men vi skal også ud fra kontoret i København og ud til medlemmerne. Den målsætning er Medlemsdagene et led i at indfri”, forklarer Morten Buch, COO og Head of Services i GS1 Denmark.

Coop og Salling Group var med
Medlemsdagene var i år koncentreret om de services, som GS1 Denmark stiller til rådighed til at håndtere stamdata.

Salling Group og Coop Danmark deltog med oplæg om, hvordan de bruger GS1Trade Sync, Exact og Image – og ikke mindst om hvorfor de har valgt at bygge deres processer op omkring data formidlet og kvalitetssikret via GS1.

”Vi sætter stor pris på, at Dorte Plesner og Semir Bojcic har ønsket at fortælle om dette direkte til vores medlemmer. GS1’s rolle er at facilitere samhandel, og vi mener, at forståelse for hinandens processer er vigtig”, fortæller Morten.

Hvad er nyt?
Medlemsdagene havde også som formål at opdatere brugerne om nye features, tips og uddannelsesmuligheder – stort og småt, men alt sammen ting, der vedrører hverdagens brug af GS1 services.

”Medlemmerne skal have mest muligt ud af at bruge vores services. På medlemsdagene kommer en masse konkrete daglige udfordringer frem i lyset, og vi tager det hele med hjem og bruger til at udvikle og prioritere vores arbejde. Eksempelvis simplificering af services, nye kurser, koordinering af ønsker fra handlen osv. Derfor siger vi stor tak til alle dem, der besøgte os i Ålborg, Århus, Odense og Glostrup”, slutter Morten.

I 2019 planlægges nye medlemsdage, sandsynligvis med et udvidet program, som kan gøre medlemsdagene interessante for endnu flere.

Må vi inspirere dig til at få mere ud af jeres medlemskab og den måde, I udnytter vores standarder og services? Tilmeld dig vores nyhedsbrev her.

Medlemsnyhed

Indrykket af
GS1 Denmark

Vesterbrogade 149
1620 København V
Danmark
GS1 Denmark

Send til en kollega

0.111