PR promoverer velfærdsteknologi

| Medlemsnyhed | Indrykket af Grønbech ApS

Liftup samarbejder med Grønbech om PR med fokus på, hvad kunderne, fagfolk og meningsdannerne synes om den nordjyske virksomheds innovative hjælpemidler, Raizer og Flexstep.

”Det betyder meget for markedsføringen, at det ikke kun er os selv, der fortæller om den værdi, Raizer og Flexstep skaber,” siger salgs- og marketingkoordinator Jannie Jørgensen fra Liftup og fortsætter:

”Vi har så mange gode kundehistorier, og Grønbech hjælper os med at få dem fortalt i rigtigt mange medier.”

Grønbech udvikler mediestrategi, taler med kunder, fagfolk og meningsdannere og gennemfører PR. Både TV, fagblade, landsdækkende og lokale medier fortæller, hvordan Raizer hjælper mennesker, som ikke selv kan komme op fra gulvet. Og hvordan Flexstep hjælper kørestolsbrugere med at komme op af trappen.

”Redaktionel omtale giver stolthed hos medarbejdere. Vi går op i at gøre en forskel med vores produkter, og det er dejligt, når vi får det bekræftet,” siger Jannie Jørgensen og tilføjer:

”Medieomtalen giver trafik på vores web og sociale medier, hvilket giver et øget salg – og samtidig har vi nemt ved at rekruttere nye ansatte, som der er behov for, når efterspørgslen stiger og vi vokser.”

Medlemsnyhed

Indrykket af
Grønbech ApS

A. P. Møllers Allé 9B
2791 Dragør
Danmark
Grønbech ApS

Send til en kollega

0.057