23948sdkhjf

App til oprettelse af CAD-data i MS 365 Business Central

| Medlemsnyhed | Indrykket af NAVEKSA A/S

Har man som produktionsvirksomhed Microsoft Dynamics 365 Business Central, er der mulighed for at ”løfte” produktionsprocesserne ved at downloade og installere en række apps.

En af dem er NAVEKSA CadConnect. CadConnect tilføjer en række funktionaliteter til Business Central, når man har brug for at oprette varer, styklister (BOM), ruter og processer.
Den giver dermed mulighed for at skabe et sømløst flow i processen fra udvikling/design til produktion – og dermed øget effektivitet og forbedret konkurrenceevne.

Appen installeres ”ovenpå” Microsoft Dynamics 365 Business Central via AppSource, og ændrer dermed ikke koder i MS 365 Business Central.

Nogle eksempler på, hvad man blandt andet kan med CadConnect:

  • Brug af data fra forskellige kilder; CAD-system*, manuelle indtastninger og kopi af et eksisterende produktdata
  • Håndtering af overskydende CAD-data (properties)
  • Ombrydning af konstruktionsstyklister til produktionsstyklister
  • Automatisk oprettelse af nye MS 365 Business Central stamdata baseret på vareskabeloner
  • Kostkalkulation af nye konstruktioner - baseret på indgående materialer, processer og og produktion ved forskellige seriestørrelser
  • Versionsstyring af varer, styklister og ruter


NAVEKSA CadConnect fås til skyen, som en hosted løsning eller on premise.

Se mere på naveksa.dk


* CadConnect fungerer med alle gængse CAD-systemer

Medlemsnyhed

Indrykket af
NAVEKSA A/S

Erhvervsbyvej 11
8700 Horsens
Danmark
NAVEKSA A/S

Send til en kollega

0.066